Saturday, December 8, 2007

茶樹 • 寵愛《 11 》








「大家好,我叫做「茶樹」,今年10月15號出世。
點解叫番我做「茶樹」,因為對佢嚟講好似話有特別意義,
「茶樹」都幾好聽呀,幾襯我㗎都,成個日本妹名咁。

今日第一次過海,諗番都幾開心,不過要坐前老豆㗎威猛電單車,
由太子殺入銅鑼灣,喺個狗仔袋到搖到我頭暈暈。

前老豆帶咗我去間茶餐廳見新老豆,我坐車驚得滯咪係咁震囉。
新老豆我之前見過啦,我知佢原本係想攞我另外一個姊妹,
不過之後唔知點解揀咗我,以為個傻佬實對我麻麻地啦,
點知佢個望住我個眼神又鬼咁誠懇,我希望我無過錯海啦。

上到新屋企,原來老豆已經預備咗個豪宅俾我。
我初初梗係唔慣啦,之後佢哋同我係咁玩,
我都好開心,新老豆笑到成個陳方女生咁,
仲攞部相機係咁同我影相。

之後抹乾淨地板,就放咗我出嚟地下玩,
我施展咗幾吓「超可愛小跳豆」,佢地就笑到哩...

唔知將來會點呢?我諗呢度都係一個好地方,
希望同老豆佢地快啲熟,開開心心咁生活。

我訓啦,早抖。」









1 comment:

Iris said...

wow wow......茶樹super cute ar...,
i will bring u all things on monday,
hope can met u la....goodnight
lovely 茶樹 !