Saturday, July 25, 2009

分心慢吞吞


咩叫做容易分心?咪好似我寫緊哩個blog,
寫寫吓又玩facebook又msn,signout咗又login番,
本來想寫啲嘢,已經完全唔係果回事。

人大咗,正常了解自己都會多咗,
最近公司的確無咁忙,私人時間大增,
以前諗落啲idea,以為可以好快咁實行,
不過我就係成日衰分心...

今朝諗定今晚整咩做咩,返到屋企又另外一回事。
想做啲嘢明明唔係人地逼,係自己啲目標嚟,
偏偏一做果陣又會突然無mood,我自己寫出嚟,
都覺自己好無謂。

其實都有方法補救,就係盡量將想做啲嘢揚出去,
或者搵志同道合嘅人士,拖埋佢落水。
有時多個人睇住,我又會好鬼自發性咁做喎。

聽日有兩日假,唔該真係唔好嘥晒啲時間,
快啲寫好個故事,再攞出嚟傾好佢。
仲要搵資料同搵人做哩...兩個月好快到咋!

我諗我都要用番佐藤可士和個「超整理術」先得。

係咁!
茶樹:懶就懶啦,講咁多做咩,等我鬧醒你啦...汪汪汪~

No comments: