Sunday, July 12, 2009

估佢唔到殺人犯





先旨聲明,想睇而又未睇嘅,千祈唔好睇落去,
小弟唔多唔少會穿少少穚!

我要講嘅係電影「殺人犯」。

本來想睇「極速緋聞」嘅我,因為港島無咩戲院仲上緊,
唯有先睇另一套心水「殺人犯」。其實全院差唔多爆咗,
不過一個人睇戲就真係易買飛啲。我之前無睇過片頭,
無睇過任何雜誌影評,可以講得上係白紙一張入場。

睇完之後,好頭痛!

我頭痛意思唔係套戲差,我其實覺得好好睇!
尤其以港產片嚟講,真係幾少有。只係睇完之後,
真係幾sad,好鬼唔開心,屈住屈住咁。

返嚟上網睇番人哋啲影評,讚同彈都各佔一半。
當然有人會鬧城城浮誇,又話故事犯駁,
一味係度賣弄血腥,唔似邊套西片咁有深度咁。
我其實都唔反對,對我嚟講,故事係滿分!
因為我真係估佢唔到,而且我竟然覺得好寒,
我睇「康州驅魔實錄」都無,佢一路解畫,
有幾個位寒到我吖!至於犯駁與否,我覺得已經拍得好通,
仲會令我諗番好多前面啲片段,心裡面暗叫:
「唔怪得之前硬係覺得怪怪哋啦!」

另外,我好鍾意個開場,同埋啲風境大wide shot,
滿天都係鷹,好平靜嘅湖,對狂爆嘅故事形成强烈對比。
其實睇得出城城好盡力做,但係感覺佢啲文戲唔夠放鬆,
成日都起晒槓咁,不過啲暴燥表情係佢强項,都幾到。
而我最欣賞佢開焗爐個反應,真係好好。

總括嚟講,我點都會叫人入場睇。香港電影,
好少有哩啲戲啦!有人話係導演有具心扮西片,
我覺得人地係有誠意啫。有時唔駛吓吓同人地套戲比,
人地果套玩得盡又要跟,第二套好多批判思想又要跟,
咁不如睇番人地果套算啦!

講真,拍戲唔係一定要好深層次啫。

不過少女們,切勿唔敢睇遮晒眼,又係度狂問男友而家點,
我會鬧爆你哋!



No comments: