Friday, July 24, 2009

茶樹 • 寵愛《 61 》﹣ 茶樹新知



諗住茶樹已經大定,近期我先發現,
係佢身體同行為上,原來不斷有啲小改變。

以前全黑嘅佢,兩隻後腿上嘅「雞髀」位,
生咗好多白色嘅毛,都是剪咗短毛後先知道...
我就諗:有一日,茶樹會唔會全隻變咗灰色哩?
因為佢阿爸阿媽係一黑一白...

茶樹淚線出奇發達,我晚晚都幫佢抹面仔,
但係都仲有大大粒眼屎。而且啲凹咗落去嘅牙仔,
真係好鬼啡...

佢有一輪好鐘意上床瞓,最近整整吓又唔制,
係床玩一陣都係要落番床...其實都好,
咁我唔駛係床硬晒駄怕整親佢...

仲有最勁嘅係...

佢唔知點解,好鍾意嗬尿係尿片底,
注意佢唔嗬係地下或者塊膠板底喎,
而係尿片同塊板之間。有幾次我換片,
揭開先知裡面有一大篤...

我懷疑因為而家佢太肥,或者懶咗,
唔行正中間就嗬...總之古靈精怪!

唔通佢開始步入青春少女嘅反叛期?


茶樹:你而家叫數我啦喎!你唔係度邊個幫你睇住頭家吖吓...!





No comments: