Wednesday, July 1, 2009

身痕



最近,想攪機!

吖唔係,其實係想買一部單鏡反光相機。

其實我對電子產品無咩研究。例如我唔識砌電腦,
咁大個仔都只係買過一部手提電話,無高清電視,
另外用咗六年嘅數碼相機,都係以前女友送嘅...

有一晚,同一位有影snap shot習慣嘅朋友MSN,
佢提議我買Olympus將會新出果部E-P1,
唔睇無事,一睇就中招!因為真係幾靚仔喎。
我無咩攝影經驗,又無鍾情邊隻相機牌子,
只係對Olympus感覺唔差。

如果話我買嚟想學影相,啲行家個個都話哩部麻麻!
咁我當普通DC用啦,又有人會話唔駛買咁貴DC...
最慘嘅係,我都覺得佢哋講得有道理!
何況價錢相對其他DC都唔係平。

不過人有時係咁衰,明知啲嘢唔係最實用,
你又偏偏會死心塌地咁鍾意。原理好簡單,
正如你買衫,都唔會因為件衫夠多袋而買呱,
功能同實用性,有時都敵唔過外面。

希望見到現貨果陣,有得平啲同埋質數好啦!


茶樹:「一早要買啦,成日影到我黑到一PET咁!」
茶樹老豆:「咁你本身係黑到一PET有咩計~」



白色好鬼靚仔!


No comments: