Tuesday, June 24, 2008

茶樹 • 寵愛《 54 》﹣ 同陽光玩遊戲



無線女主播盤翠盈在香港早晨中笑着說:
「今天可能有驟雨,但掛三號風球機會唔大!」
「吓!唔係呱!」我大叫,因為我已換好衫,
正在收拾行裝準備出發去淺水灣曬太陽。

陽光明明猛烈地照入房間,但探頭望出窗外,
的確又是密雲,我來回幾次視察天氣,
最終還是放棄了,因為真的曾經試過剛到沙灘,
躺下不夠五分鐘便下雨了。

茶樹見我執袋,便誤以為我帶牠去街玩,
全程笑笑口並乖乖地看着我,我不停解釋不是去街,
但又不敢說「街街」二字,因為牠是聽得懂「去街街」的!
「不去街街」和「去街街」,牠都只當成是去街。

我把所有東西都放回原位,茶樹仍流露出渴望的眼神,
我唯有什麼也不做,只是坐在地上望着牠,不消一會,
茶樹終於知道「無行」,便失望地趴在地上。

去不成沙灘,我唯有先去吃早餐,走到街上,
太陽又很猛喎!心想:「係咪玩我哩而家?」
但不足一個小時後,真的下雨了。

好彩。



茶樹:「無心機、無心機...」


茶樹:「唔開心、唔開心...」



5 comments:

鐘小姐 said...

咁好心你就帶茶樹落行下啦,陰功...
佢個樣咁鬼可憐!

莎莉蛋糕 said...

hi there! thanks for leaving words at my side.

btw, your "tea tree" is soooooo cute!

will keep my eyes here! good job!

里奧 said...
This comment has been removed by the author.
里奧 said...

幸福傷風:太多人曾經身在福中不知福,包括我...希望你唔係啦!

里奧 said...

sorry之前打錯字, 個post比我錯手delete左