Monday, June 30, 2008

茶樹 • 寵愛《 55 》﹣ 在晴朗的一天恤髮




今天下午罕有地出現了一陣陽光,太好了,
因為兩點要帶茶樹去修毛,是牠的第一次。

我抱着茶樹前往Dogonelife,因為師傅們都忙着,
唯有先把茶樹關在籠裡。茶樹不知是否誤以我不要牠,
牠由頭震到落尾。我看了牠一會,回家拿蝨水給牠。

之後回來,見到一位我不太喜歡的師傅抱着茶樹,
我心想:「唔係又係佢呀嘛?我覺得佢麻麻咋喎!」
可能我的意念太强,不久另一位女師傅主動接過茶樹,
我立即放下心頭大石。

茶樹全程笑笑口看着我,我也一樣。也許小狗真的較為細膽,
茶樹由沖涼到剪毛都還在打震。女師傳告訴我不應剪太短,
因為狗的散熱主要靠手掌和舌頭,茶樹的毛太短不好看。
我其實也不想剪太多,所以便只好「修修佢算」。

希望下次都是她幫茶樹修剪啦。


茶樹:「 老豆你去咗邊呀!嚇死人咩!」


茶樹:「 好彩姐姐提你啫!唔係剪到我好似個啞鈴咁就大鑊啦!」


茶樹:「 點解唔見Walter Ma嘅?」


茶樹:「 老豆你唔問人又係咁影唔係幾好喎!」


茶樹:「 小姐,如果我想俾貼士應該放係邊呢?」



茶樹:「 點解去到邊都聽到張敬軒㗎呢?我想聽陳百强喎。」



茶樹:「 wooooooo~~~」




茶樹:「 老豆之後係咪帶我去威先?」



「 點解我set晒頭我主人都未嚟接我?」



「 左望...」



「 右望...」



「 好彩無人發現我周圍痾尿啫...」



茶樹:「 等我自己聞吓先...」



茶樹:「 嘩...香到爆呀我!」



茶樹:「 我而家咁索咪可以去識啲有錢佬囉!」




No comments: