Wednesday, June 18, 2008

借刀殺人




徹夜未眠,又無心情睇碟,正值歐國杯開波時間到,
致電「雨公」出外睇波,原來他人已在現場。
立即飛的趕到灣仔某茶餐廳觀戰。

是日意大利大戰法國,邊隊贏邊隊出線。
「雨公」一路睇一路叫悶,我也有同感,
好彩有一班夜更的士司機在現場「攪氣氛」。

好明顯,他們不是第一晚聚集睇波,互相早已認識,
所以,當其中一位司機大佬發表足球偉論時,聲音都會
提高八度,甚至九度!務求前後左右都清楚收到,
基本上同演講無分別,我?當然係「侷聽」啦。

一位面青青司機先由上上屆世界杯講起:
「巴西如果唔係收咗錢先輸俾法國我就咩都得!」
語氣肯定到好似自己有份收錢咁!然後講到今場波的
出線問題,比數幾多就對邊隊有好處,邊隊波要走線咁,
全場司機你一言我一語,更互相質疑大家記憶出錯,
將話題提升至數學層面。

一位肥司機大喝一聲:「(先一句粗口)唔好拗啦!
我出去買份報紙咪知囉,人哋寫得好清楚啦。(再一句粗口)!」
肥司機真的飛奔出外買了報紙,認真程度媲美立法會辨論。

意大利領先法國二比零時,面青青司機又再高呼:
「啊!我諗到點解要二比零啦,哩招叫做『借刀殺人』,
頭先我就係計漏咗哩一步!」

我同「雨公」再頂唔順,即時爆笑。

突然想起老媽一句話:「如果你讀書係咁好心機就好啦!」




No comments: