Sunday, February 3, 2008

奇拿被捕?L勝利了?

今日睇新痕報告,真係睇到我好開心...

中國:
一向給我的感覺都是笑容可掬,大方有禮,
充滿無窮智慧的溫總,他探訪受大雪影響
而斷電的災區,他對着居民緩緩地道:
「等待電接通了(停頓1-2秒),照明...就沒問題了。」


台灣:
老實講,我已經麻木,一時又話貪污
一時又話無辜,總之攪笑啦。


香港:
警務處助理處長黃福全:「就算唔係源頭,
都非常接近源頭!」我心諗,咁高調拉咗人,
如果佢唔係源頭,真兇仲會唔會咁笨仲放啲相
係電腦等你嚟拉呢?定係警方根本無方法肯定源頭係邊度,
見一個拉一個就算?定係有其他神奇方法呢?

仲有每日有咁多人發放咸相,點解只係拉呢單野嘅發相人呢?
係咪因為係明星呢?定係因為日日上頭版所以就咁高效率。
如果人人都講普選,講到日日上頭版,
會唔會無需要等到2017已經有普選呢?

扮演L的日本演員松山研一來港宣傳新片,
真係有記者問佢淫照事件點睇,我又諗:
「點睇啫!咪用眼去睇囉。」

係咪無嘢好問?
真係窮人含能。

No comments: