Monday, February 25, 2008

茶樹 • 寵愛《 37 》




茶樹:「咦!正喎,哩度有嘢索喎...我索吓先!」
阿懵:「係新貨嚟喎!純度好高...正!」

茶樹:「索...索...!」
阿懵:「一啖食晒,好味!」


茶樹:「其實...係點食㗎呢?」
阿懵:「鄉下妹!」


阿懵:「咦!有皇氣喎...你兩隻嘢點睇水㗎!」


「你話睇水啫,無話要通知你喎!」


阿懵:「阿sir俾次機會呀,搵食啫...」
茶樹:「阿sir,我係卧底嚟,編號9394!」


阿懵:「Madam唔好搵大枱燈照我呀,我下次唔敢囉。」
茶樹:「Madam,都話我係卧底嚟,編號9394!」


>皮蛋:「其實,我先至係卧底。」
阿懵:「你好嘢,山水有相逢!」
茶樹:「Madam,我真係卧底嚟,編號9394!我根本乜都無食過...」



No comments: