Tuesday, February 19, 2008

茶樹 • 寵愛《 35 》




茶樹初次去蒲,心大心細從「走狗袋」躍出,
立即招來一眾動物圍觀...嫩口確係搶手啲嘅。


阿Be:「妹妹好生面口喎,仲怕怕羞羞咁,出嚟玩放啲呀嘛!」


摩打:「望嚟望去都睇唔真你個樣,你係咪重慶嗰邊過嚟㗎?」



Elliot:「小姐,Check ID。」
皮蛋:「阿Elliot你近視就帶眼鏡啦,你襟住嗰個係我呀。」
Elliot:「oh...我借啲咦啫。」


嚦咕:「有新女上場喎,不枉我晚晚俾幾舊水入嚟坐。」


摩打:「未成年我無興趣,我都係睇住個市先。」


摩打:「慘啦,個市係咁跌,我要翻身,我成個押上去呢條魚度!殺呀......!」


茶樹:「老豆,你帶咗我去邊呀,全部都未見過嘅。都係攞個free drink嚟飲吓先啦。」


下回待續...


No comments: