Thursday, February 7, 2008

茶樹 • 寵愛《 32 》




不是4S。

公司今年的旅行也是東京,除了例行的吃喝玩樂,
今次還加入了「狗狗愛心購物」環節,
我聯同也是養狗之人的「好橙」兄,務必要在東京
搜攞一些新奇可愛的狗衫和用品。由於行程緊密,
我們只在原宿的竹下通裡的Pet Paradise尋寶,
我眼見靚衫眾多,但都很少茶樹的尺碼,
後來我發現茶樹要的該是4S,即是Small Size再細4個碼,
我歡天喜地把每件4S都打量一下,最終買了三件,
當中有一件更是小蜜蜂造型...

結果,回來發現茶樹大了,每一件都「逼爆晒」,
唯有試試能否改做一下。

早知買3S。



「落機第一晚在新宿歌舞妓町食飯,韓燒放題。木牌係放鞋嘅Locker鎖匙。」


「第二日下晝食cheap cheap拉麵,夜晚就去咗惠比壽食有名嘅“千層豬扒”,特別推介芝士味豬扒,真係正到痺。」







「去咁多次日本都無去過六本木,今次真令我大開眼界。人哋玩日光真係玩得好好,一去到就feel好舒服,仲有好多好特別嘅水效。」


「最後一day早餐,大份到哩...」


茶樹:「咩話!唔啱我着,我除定衫等住着新衫啦喎...」
茶樹老豆:「你照着啦,逼爆啲...咪當行性感囉...」


No comments: