Wednesday, February 20, 2008

茶樹 • 簡愛 ( 10 )




不要笑我,在我年幼時,我曾以為全部上電視的
藝人都不存在,所有演員都是由一般人戴面具假扮的,
只是在電視上看不出來,而且我將此理論告訴當時
比我年幼的妹妹,不肯定她有否信以為真,只記得
那一刻她沒有反駁我。

大約幾年前,媽媽叫我代她跟公公說明清楚一件事,
因為她已廢盡唇舌,公公仍不相信她。
就是:「天線得得B是由人扮的,不是真的。」

公公除了練字,也愛看電視,不是隨意望望那種,
就算是兒童節目也好,他真的會留心看。在他的世界,
他知道卡通片,明白幪面超人一類的特攝片,不知為何,
公公就是覺得「天線得得B」,係真有其B。

有一次到灣仔探望公公婆婆,突然想起此問題,
向身旁的公公道:「天線得得B係假㗎公公。」
公公眉頭一緊:「假嘅,無理由呀,自己會行會走,
點會係假呀。」我也不知如何解釋,便再說:
「其實佢哋喺由人扮嘅大公仔嚟,你喺電視睇唔覺啫。」
公公大感不惑,媽媽已插咀:「係咪呀,都話係假啦!」
公公想信我,但又帶點疑惑:「假?喺草地走嚟走去㗎喎。」
此時我知再說什麼也沒用,因為公公已認定了他們的真偽性。
公公沒有跟我爭論,反而大笑着:「係咩,唔係真咩,
咁真嘅......哈哈......咁真嘅,真係好真喎......」

公公笑着,很可愛的,就如一個小孩子。


「我哋假假地都係真嘢嚟㗎!」


2 comments:

a piece of cloud said...

ha? did you ask me that question? I don't remember at all. ha ha ha~~~~~~

Ling

risme said...

有啦,你嗰時咁細個,係阿公屋企講㗎。