Monday, February 11, 2008

茶樹 • 寵愛《 34 》




茶樹已經打了兩支預防針,只欠一支便「攞正牌」去街。
大年初三適逢友人「鮑魚」家中開局,便帶茶樹前往開開眼界。
特別的是,茶樹同胎的兄弟也會在場。

等我為大家介紹現場的「派對動物」。


貓女阿Be:「有事啟奏,無事退朝!」


貓仔摩打:「Iam king of the world...zzz...」


神秘黑貓:「我強烈要求籠屋加裝高清電視...」


大狼狗Elliot:「一睇就知我係受過訓練嘅紀律部隊啦,你睇我有『冧把』㗎。」


拉布拉多狗女皮蛋:「有我守住,邊個夠膽枱底交易。」


Toy Poodle 攣毛仔:「我條Lee工人褲幾正。」


訪客一
Toy Poodle 嚦咕:「我都唔知邊個剪到我啲毛毛咁短?」


訪客二
茶樹姑娘:「我第一次去wet咋,多多指教!阿Edison唔係度我就放心啦。」


訪客三
阿懵:「我就喺同茶樹一胎生嘅兄弟呀,我唔眨眼個個都以為我係入電芯㗎。」


「個零月大影過一次相,而家就快四個月大㕸,大家都大咗好多囉!」
茶樹:「咁我係咪好快青春期㗎啦?」
阿懵:「我只係鍾意思考啫,唔係真係懵囉...咦,隔離呢位小姐做咩黑蚊蚊,洗洗面好喎!」



各Party Animals實況下集報導。


No comments: