Sunday, May 24, 2009



眾所周知,茶樹出咗名勁乖,
佢最大嘅攻擊技只係用條脷仔舔吓你,
其他一律欠奉。總之係有狗蝦佢無佢蝦狗,
一比大狗追就反肚投降...

禽晚同CM加埋DJ Ming喺九龍打邊爐,
DJ Ming帶埋我聽聞多時嘅「阿妹」出嚟,
「阿妹」係一隻兩歲Toy Poodle狗女,
乖到不得了。我哋膽粗粗帶埋佢入座,
佢乖乖地坐係位度,又無係咁琴上枱聞啲食物,
又無吠個一聲。我喺對面坐望實佢,
佢眼神不知幾咁善良,攪到我講咗自養茶樹以來,
第一次講嘅說話:「我第一次見到有狗,
無論眼神加埋個樣,都乖過茶樹!」
同「阿妹」對照,茶樹喺我心目中,
應該仲要古惑一啲。

真係想帶茶樹同「阿妹」玩,睇吓
會唔會首次見到茶樹蝦人哋哩?!

實驗証明,都係狗女乖啲...


阿妹:「唔郁唔郁唔郁!」

阿妹:「我係玩具我係玩具!」

茶樹:「姐姐仔,俾我見到妳妳就知...」


2 comments:

寶 said...

冬菇都好乖~~~

risme said...

睇吓同邊個比啦~~~~ha