Thursday, May 14, 2009



「人生有幾多個十年?」柴九問喎...

「我已經過咗三個有多...」

咁大個仔,自己鍾意食乜着乜做乜又點會唔知。
以前做嘢忙到嘔,有咩想做想攪都得個諗字,
整整吓,最後索性諗都唔諗。

好耐之前有一份工,時間幾穩定,
突然上進心起,讀咗兩年夜間多媒體課程,
今時今日,好多內容都已經連本帶利俾番阿蛇。
不過當時有一堂我超鍾意,就係「剪片」課程。
教得剪片,當然會教埋拍嘢。

就係哩個科目,令我認識好幾個同班老死,
為咗份功課,成班傻傻吓係人地屋企喪拍,
又霸住人地大廈部電梯係咁拍,又拍撞車,
係街頭用晒血漿,反光板拍足三個週末。
然後晚晚收工一齊剪片...哩段美好時光,
絕對可以入選我人生最十大最開心事件。

多年之後當然都會成日諗番,又攞番條片回味。
不過回味得多,都有啲悶悶地。個零月前一晚放工,
係見到地鐵電梯有個EC廣告,原來係個短片比賽,
用三秒時間記住網址,上網一查,發覺玩得過,
打番電話俾啲師兄弟,大家都話有興趣,
二話不說拿拿聲度故事搵地方,如是者...
哩個禮拜六晚開拍啦。

我地當然只係屬於玩票性質,或者係自娛,
所以無諗輸贏,最緊要係所有參予人仕都開心,
何況預備過程都已經好好玩,係發自內心嘅喜悅,
真係有錢都買唔到...

所以話,開心同浪漫一樣,係可以自製嘅!
好彩當初有辭咗果份無日無夜嘅工啫~~

期待拍攝當晚,我講果句好耐無講過嘅:

「Camera Ready... Action!」


2 comments:

cwong55 said...

enjoy then! ^0^

risme said...

完咗俾大家睇睇!