Sunday, March 2, 2008

點解個個癲嘅都當自己係藝術家

引用巴士阿叔金句:「你有壓力!我都有壓力!」

香港人壓力大,怕失業怕無錢怕俾老公打怕乜怕物,
精神長期崩緊,思緒陷入膠着狀態,好多人表面正常,
其實裡面都係「壓力煲」,睇上去正常好地地,
背後可能已經攪咗場大龍鳳。

平日遇到周遭有傻佬大聲胡言亂語,最多運路行避之則吉。
去HMV,見到不知洗頭水為何物,當自己去咗Neway嘅電車男,
我會走過兩行先至搵歌聽。又試過喺地鐵有人企正喺車箱中間,
挨住碌柱,成個中央領導人咁演講香港時事,十二生肖都迴避其目光,
我反而可以一笑置之,當去咗城市論壇,加多個食飯話題。
總之怪人度度有,不過,如果有位精神有問題嘅人,
佢同你係夾路相逢,而且日日相見,咁你就大電視。

啱啱我屋企樓下就有一位。

呢位瘋癲女仕,外面十分正常,年紀同我相若。
你望住我同佢,可能你會話我似傻佬多過佢似癲婆,
此女行徑極端,總之外面斯文,行為擾人。

「往績」包括:
1. 將廢紙傳單postcard貼滿自己門口,再加上甩色Marker大字,
內容古靈精怪九唔答七,及後「墨寶」更伸延至地下信箱。

2. 唐樓樓梯闊度有限,佢就當正係自己嘅真我工作坊。
擺到一地雜物,有衫有水有垃圾有膠箱有舊雜誌應有盡有。

3. 更嚴重會放天拿水火水桶一堆玻璃樽喺正路中心,
仲有包新開嘅炭。

起初只係玩靜物裝置藝術,整整吓開始嚟料,
有一次佢無帶鎖匙入唔到屋,悶悶哋喺門口燒雜誌,
好彩我咁啱返去餵茶樹先發現,我拿拿聲落去用水淋熄啲火,
佢笑笑口當無嘢,但係啲煙入晒我間屋。

之後有半夜喪掉玻璃樽去樓梯轉彎位,嘭嘭聲咁爆晒樽。
加埋啲光管碎一地都係,我開完夜返嚟以為打完仗,
仲有啲天拿水味充折四周,我即晚報警備案,
再單聲俾消防知。最奇係佢每次攪亂幾日,
就自己會清理番,當然好多污漬喺清潔唔到。
講真,都擔心佢再玩火。

最新作品係今日,我頂佢當正自己係曾灶財,
倒到一地都係古怪顏料,仲開始係牆身畫公仔。
俾我撞正佢呢單暴行,我話佢我點落樓,
佢老闆問番我對鞋貴唔貴,叫我照行印啲腳印落樓下,
笑住話好好玩。

佢無傷人(暫時),頂多叉佢無公德心,
我check過最多向食環署投訴,如果報消防,
都只可以睇吓有無違反防火條例。
每日都要行經佢門口,硬食佢嘅所作所為。

除咗搬,我可以點做呢?


茶樹:「老豆你係咁俾嘢我咬,唔係諗住放狗做嘢呀嘛...」
茶樹老豆:「佢試吓整親妳,老豆就真係做嘢啦...」

1 comment:

a piece of cloud said...

hey, did you tell daddy about that woman? But she's downstairs? not related to "ah yeah's" property?