Tuesday, March 4, 2008

茶樹 • 寵愛《 40 》﹣首日沖




茶樹:「......」

茶樹:「......」

茶樹:「見咁好禮,好啦,就簽約俾『纖甩髀』做代言人啦。」


茶樹:「咦!好多姊妹係度預備試鏡喎。」


「我要變靚D,變靚D...。」


「Oh,小姐好面善喎,第一次嚟玩呀,試吓我哋嘅露天風呂哩,全銅鑼灣最出位㗎啦。」
茶樹:「係咪男女同浴㗎?」


茶樹:「做咩無啦啦反轉我?咦!你咪係唐X麒!」


「嘩!新女上場,嗒得杯落喎。」


茶樹:「第一次沖涼,舒服晒囉~~」


茶樹:「梳番靚補補粉先!」


茶樹:「阿唐X麒你啲手勢都幾好喎,過檔啲嘢我滿約同妳認真諗諗佢!」


茶樹:「唔該俾啲港姐出場音樂...登登登...」


茶樹:「我咁靚你班麻甩佬仲唔死。」


茶樹:「然後做埋Rejoice定沙宣代言人好呢?靚女真係寧舍多煩惱。」


No comments: