Friday, March 6, 2009

大你一百萬零一夜



莫講話電影,就算係旅遊特輯或宣明會節目,
我都好少留意到印度。

今晚收工好想搵套戲睇,行到翡翠明珠門口,
唔駛諗就揀咗揚威奧斯卡嘅Slumdog Millonaire,
因為無理由睇「潮拜購物狂」呱!非我杯茶。

睇完套戲,老實講,如果硬係要感性起上嚟,
可以係戲中帶出嚟嘅道理,又何止一百零一個。
我睇戲有個習慣,如果套戲我大多數會入場睇,
我會用盡方法,對該電影一切相關廣告完全避開,
務求令自己以「處子」之身去迎接入場後嘅120分鐘!
但係好衰唔衰,無論點避,個片名都露咗底...
不過你以為你估到晒咩,原來好多段又真係估佢唔到!

好戲無謂洩露天機,都係講吓D感受算啦!
好似一路睇一路會諗起「海角七號」,甚至「香港製造」,
因為都係以當地社會文化同問題去串起整個故事。
另外又好驚訝D細路咁好戲!七情上面勁到爆...
攪到我睇到個心鬼咁酸。講真百萬富翁個個都睇過,
但係真係無諗過可以生一個咁好嘅故事。
最神奇係散場果陣,會有種幻得幻失哭笑不得嘅感覺,
攪到唔知應該好開心咁離場,定係好傷感咁返屋企好...

總之係好睇,唔想俾其他人穿晒內容快D仆倒去睇啦!

唔知陳啟泰有無睇哩?


戲中出現咗隻狗,令我深深感受到做狗仔都有好命同唔好命!
茶樹:「咁我跟着你條友係好定唔好先?」



No comments: