Tuesday, April 22, 2008

波係要嚟打嘅



大約六年前,朋友Alex送了一個「強勁」籃球俾我,
有幾「強勁」,該隻籃球係名牌子「SPALDING」,
而且有專利發明:內置氣泵。

所謂內置氣泵,意思係正常泵波個窿之外仲多咗一舊膠粒,
只要輕輕按下一扭,小型氣泵自然彈出,非常方便。
起初個波彈力十足,真係要幾彈有幾彈,但係最近「重光」,
發現點泵都係死氣沉沉,睇嚟我已經錯過咗佢最彈手嘅日子。
再睇睇自己嘅身形,一樣死氣沉沉,不禁有點唏噓。

最近號召波友齊齊波地集合,我又買晒新波鞋咁,
諗住重拾昔日雄風。不過硬件裝備完善,
我自身副軟件出事,一路打一路手軟腳軟,頻頻喘氣。
回想以前晚晚早收工,食飽飯,剩係袋廿蚊同身份証
就殺去西區公園打足一晚波,熄埋燈仲要係足球場
跑十個圈先返屋企,當時真係健康到「無朋友」。

我諗,真係要操番好啲體能。因為打籃球令我好似
返到中學咁,感覺好特別,好真,連笑都好似開心啲!

希望班波友唔好三分鐘熱度啦。

( 特別鳴謝水晶女仕代為入手Nike Jordan一對,正晒!)



茶樹:「老豆你成日食宵夜瘦鬼到咩,打波又無技術又無氣。」


茶樹老豆:「哎吔!你食我嘅住我嘅你數我!」
茶樹:「Sorry Sir...」




2 comments:

a piece of cloud said...

呀哥, 咁你家時又真係成個eason咁款,以前細個明明見你又上山又落水咁架ma....."肥係要來減既" (我都要減減佢..... =_=)

risme said...

係囉,你睇住嚟!